Parfymer

"Svärmor" har varit utomlands och som vanligt så
brukar hon få köpa med sig parfymer. I Dubai är
dom billiga. Förra gången beställde Mr J två stycken
utan att jag visste  om det(han är bra på att skämma bort mig)
 Min älsklingsparfym Escada Magnetism
 Och Gucci Rush som jag inte provat förut men som luktar gott.
Den här gången ville jag ha  och
Men Clean Fresh Laundry hittade hon tyvärr inte. Och
Gucci II missförstod hon så det blev  istället.
Men den luktade gott så det var ok.
Får väl göra ett nytt försök med dom andra nästa gång nån
eller jag själv åker bort.

Kommentarer
Postat av: John

Åhh vilka dofter. Jag har själv Gucci Eau de parfym II

ps. ska kolla upp hollydwoodmän och -kids

2006-07-04 @ 21:10:38
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Dee

John: You do that;)

2006-07-05 @ 10:56:27
Postat av: emma

ph, jag älskar Escada-magnetism!

2006-07-05 @ 11:01:24
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Dee

Emma: Jaa, den luktar ju underbart. Min absoluta favvo:)

2006-07-05 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0