Oförbätterlig


Detaljerna syns inte så bra, men det är små paljetter och pärlor


Som vanligt när jag är nere så vill jag tröstshoppa.
(Fler som känner igen sig va?)
Jag har inga pengar på kontot alls. Fattar inte vart pengarna
försvinner. Och sparkontot skulle jag ju sluta nalla av.
Men i helgen när jag kände mig krasslig och deppig
så kunde jag till slut inte låta bli*suckar* Men det blev ett
fynd i alla fall. Vet egentligen inte varför jag köpte den här
klänningen. För jag tror inte färgen passar mig. Den är köpt
på Bik Bok, kostade 499 från början men det var 70% på den
så jag fick den för 149 och det kan man ju leva med:) Den är hellång,
inget jag är van vid men modet nu säger ju att hellångt är inne igen.
Ganska skönt att kunna gömma sina bleka ben under;)

Dagens I-landsfundering: Varför är det så god damn svårt att få färg
på benen? Mina ben verkar inkapabla att få färg, dom är till och med
nästan immuna mot Bus. Eller annars är det jag som inte ser att dom fått färg.
(Tvivlar på det) Så, nu har jag fått den ytliga funderingen ur mitt system.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har samma problem! Det tar superlång tid innan jag blir brun på benen också.. jobbigt, det är ju så fint med bruna ben!!

2006-07-17 @ 22:52:34
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Skönt att höra att jag inte är ensam:)

2006-07-18 @ 09:01:56
Postat av: frida

åååhh, klänningen är jättefin ju! Vilket fynd! Om du tycker att den är för lång kan du ju alltid klippa av den sen. Men ha kvar den som den är ett tag iaf. du kanske vänjer dig med längden =)

2006-07-19 @ 19:24:35
URL: http://fridaemelie.blogg.se/
Postat av: Dee

Frida: :) Jag kommer behålla längden på den. Jag kommer nog vänja mig. Skönt också som sagt att gömma sina bleka ben under;) Fast jag skulle inte ha nåt emot att ha lika bruna ben, eller kropp som du *avundsjuk*;)

2006-07-19 @ 20:02:38
Postat av: alex

Vilket fynd! Ursöt.:)

2006-07-21 @ 13:15:17
URL: http://tropicalbreeze.blogg.se
Postat av: Dee

Alex: Jag gillar den bara mer och mer. Även fast jag inte använt den ute än hihi

2006-07-21 @ 19:23:09
Postat av: Jocelyn

Den ser jättefin ut! Fynd! :)

2006-07-22 @ 20:46:00
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn: Tack:)

2006-07-23 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0