Manic monday



"Roar" mig nu på förmiddagen med att städa.
Har gjort klart köket precis, skrubbat det helt och hållet.
Eller kök och kök. Mitt "kök" är så teeny tiny så det är en kokvrå.
Det är nog enda nackdelen med den här lägenheten. Ett större
kök och jag vore helnöjd.
Nu ska jag plocka undan och damma, dammsuga och städa
badrummet. Jag är en sån människa som verkligen vantrivs när
det är stökigt. (Vissa kallar mig Monica. Från Vänner alltså)
Men såå illa är det väl inte..kanske..eller? Jaja, men det är trevligt
när det är städat och fint i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

ha ha , jag och O brukar kallas Monica och Chandler av våra vänner... men jag TRIVS inte när det är för stökigt, punkt slut! Skönt att man inte är ensam :)

2006-07-31 @ 21:50:57
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn: Haha, va sött. Ja, verkligen skönt att veta att man inte är ensam:)

2006-07-31 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0