Lördag



Sån här walk in closet skulle jag inte ha nåt emot

Jag somnade som nån slagit mig med en klubba
i huvudet igår. Helt slut. I morse vaknade jag med
yrsel, mindre kul:( Den har suttit i ända tills nu, när
den börjar ge med sig. Hoppas verkligen att den försvinner
tills ikväll.

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll.
Vi ska ju bara hem till dom(brorsan och flickvän) så jag
behöver ju inte köra värsta stassen men jag vill ju vara fin
ändå. Jag borde gå och kolla igenom och prova outfits
istället för att sitta framför datorn, men jag orkar inte.
Jag kommer inte hitta nåt jag är nöjd med ändå.
Bla, bla, bla. Gå och hitta nåt nu!

I´ll be back;)

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

Dålig igen? jag ska inte tjata men är du verkligen säker? jag var jätteyr och trött och glåmig i början... Nåväl, hursomhelst, det kan ju ev. bero på värme och för lite vätska/mat också. Ser ju i inlägget ovan att du lyckades hitta en riktigt snygg outfit, hoppas ni har trevligt ikväll! :)

2006-07-22 @ 20:48:56
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn: Hm, jag kanske får ta ett test för säkerhets skull:0

Tack, vi hade jättetrevligt igår:)

2006-07-23 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0