Lasagne



Gårdagen var supertrevlig. Lillebrors flickvän hade lagat
lasagne, och den var inte av denna värld. Så otroligt god.
Vi rökte vattenpipa (Inte jag så mycket) tittade på gamla
bilder och pratade massa strunt. Lillebror har verkligen
träffat rätt den här gången:) Hans ex är en historia för sig.

Idag har jag ingen yrsel men känner mig lite "flummig" i
huvudet. Så trött på att må konstigt hela tiden. En av mina
favoritbloggerskor "Jocelyn" har funderingar om jag kan
vara med barn. Men det skulle nog mycket till tror jag, men
jag börjar fundera på att göra ett test i alla fall. Antagligen är
det nog bara brist på nåt tror jag. Järn eller nåt. Men det kanske
är lika bra att rule out the possibility of a pregnancy. Mr J skulle
ju bli överlycklig om jag var gravid. Men jag känner att jag måste
ordna upp lite saker först. Ett fast jobb skulle ju vara trevligt till att
börja med. Sen har ju jag svår förlossningsfobi så det kan ju vara
bra att försöka reda ut innan man blir gravid.

Oj, va personligt det blev nu. Det är svårt att veta hur personlig
man ska vara i sin blogg. Man vill ju inte få massa påhopp, vilket
tyvärr är vanligt nu för tiden. Men men kan ju bli "mobbad" bara för
sina outfits så det spelar ju ingen roll hur lite eller mycket man skriver.

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

LÅter som en bra idé med ett test, men det kan ju som sagt vara värmen, vätskebrist, järnbrist bla bla bla-brist också... Jag kan ju tillägga att jag inte heller hade fast jobb, i gravididtetsdiskussionen alltså, men jag känner igen din oro, man vill gärna att ALLT ska vara fixat först. (Samtidigt, vad räknas som "allt" liksom?)

Behöver föresten lite hjälp, kolla gärna min blogg! kram J.

2006-07-24 @ 09:49:26
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn: Så sant. Om man ska vänta på att "allt" ska vara fixat så blir det nog aldrig några barn hihi

2006-07-24 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0