Landet



Igår spenderades dagen ute på pappas land.
Jag och Mr J och pappa njöt av det underbara vädret
hela dan. Vi åkte en sväng till Nynäshamn och åt
på en restaurang vid havet. Jättegod mat för billigt
pris. Vi satt som fågelholkar alla tre när vi såg sizen
på portionerna. Sjökrogen tror jag stället hette.

Idag skulle jag behöva städa här hemma. Men jag tror jag
ägnar kvällen åt det istället. Nu ska jag vänta tills klockan
2, 3 och sen ut och lägga mig lite i solen. Man ska ju helst
inte ligga i solen mellan 11 och 3. Hoppas ni är försiktiga
i solen, ni vet att ozonskiktet är extra tunt nu va? Så snälla
slarva inte med solfaktor!!


Have a lovely day y'all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0