Friday:)



En av sötnosarna på dagiset

Blir ingen outfitbild idag, för I look like crap haha
Fula, bekväma kläder. Smutsig och luktar hund.
Yes, you guessed it, jag har jobbat på hunddagiset idag.
Ännu en stängning. Grymt segt, men idag gick tiden lite fortare.
Kunde till och med stänga en halvtimme tidigare
.
Ska hoppa in i duschen och göra mig presentabel.
Inga planer ikväll, jag är trött som en gnu så det blir lugn
hemmakväll. Ligga och somna framför tv:n. Älsklingen har
match idag, men han kommer senare:)

Imorgon ska vi till min "lillebror" och hans flickvän och mumsa
gott och umgås. Anledningen till att jag skriver  lillebror med
situationstecken beror på att han och jag är inte blodssyskon, halvsyskon
eller ens plastsyskon, utan bara extremt bra vänner, och vi känner oss som
syskon. Vi har bara känt varann i 1½ år men det känns som jag känt
honom hela livet. Han är syskonet jag aldrig haft och alltid saknat:)
Love you to bits baby bro!

Nu blir det dusch, så får jag se om det blir lite bloggning sen;)

Kommentarer
Postat av: C.c

Åhh dalmantiner är så söta! me whant!

2006-07-21 @ 19:50:18
URL: http://devilinprada.blogg.se/
Postat av: Dee

C.c: Ja, dom är jättefina. Den här herren är alldeles jättelen på huvudet också:)

2006-07-21 @ 20:59:13
Postat av: Ally

Aww cutie!

2006-07-22 @ 01:52:56
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Dee

Ally: Riktigt cute är han men han har sina sidor också hihi

2006-07-22 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0