Zzzzzzz...



Som vanligt nu för tiden så attackerade sömnen mig medans jag
låg med datorn på magen. Mina ögon orkade inte hålla sig öppna.
Så jag ställde bort laptopen och sussade en stund:) Pappa ringde nu
och väckte mig. Ville prata om my upcoming birthday. Det vet jag inget
om sa jag. Jag har slutat fylla år. Ju äldre man blir så känns det inget
kul att fylla hihi. Vi kom överens att vi skulle ut och äta och min modiga
papi ska våga sig på att äta sushi. Han vet att jag älskar det men själv
är han ytterst tveksam. Jag sa att vi kan äta nåt annat men han var envis.
Vi får väl se hur det bli med det. Mm, nu skulle det vara gott med sushi. Jag
är hungrig. Men jag har ingen mat hemma:( Ska gå och titta om jag kan hitta
nåt. Men till och med råttorna står väl med gråten i halsen i mitt skafferi just nu;)

Kommentarer
Postat av: Kleio

Vilken söt kattunge!

2006-12-04 @ 21:46:53
URL: http://kleio.blogg.se/
Postat av: Dee

Kleio: Visst är den:)

2006-12-04 @ 21:58:07
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0