Zzzzombie

80190-458

Jag lyckades hålla mig vaken ganska länge ändå med tanke
på hur slutkörd jag var. Men till slut däckade jag och tydligen hade
jag slagits och sparkats i sömnen också hihi. Drömde gjorde jag massor
också. Jag var på Hawaii och badade:) Idag känner jag mig som road kill
ungefär. Det känns helt ärligt som jag blivit påkörd av en buss eller nåt.
Jag är såååå trött och hela min rygg gör ont. Två blåtiror under ögonen plus
Ica..nej vänta Ikeapåsar. Jag ser jättefräsch ut...Not! Bästa vännen Linda
messade för ett tag sen och ville träffas. Jag är för trött egentligen men jag
har inte träffat henne på länge så jag masar mig iväg ändå. Bara jag inte
skrämmer henne med min nya look Zombie chic;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0