Tröttmössa

80190-457

Trött som en liten gnu men jag ska inte sova än hihi.
Idag hade vi invigningen av butiken i alla fall. Det gick ju
men det var ju smått kaos ibland. Vi har inte lärt oss kassan
än riktigt och det känns ju sådär. Och dessutom måste jag
lära mig mer om allt som finns där annars kommer jag bara
stå som ett mongo och inte kunna svara på nånting. Och är det
nåt jag hatar så är det att inte kunna göra bra ifrån mig. Ska prata
med chefen på måndag. Ikväll bli det slapparkväll med älsklingen.
Känns som jag inte fått nån kvalitetstid med honom den här veckan
eftersom jag jobbat så mycket. Men ikväll ska vi bara slöa och umgås.
Kolla på film(som jag kommer somna till med all säkerhet hihi)
Jag väntar på honom nu, han skulle köpa med sig sushi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0