Pissed

80190-431

Alltså jag blir så förbannad. Ni som brukar läsa kommer säkert
ihåg "Bozo". Den före detta vännen som var skyldig mig 12.400.
Dom har jag ju fått tillbaka som sagt(-600:-) Men sen har jag bett
honom om min resväska som han lånat, jag hörde inget mer men jag
påminde honom och nu ska han komma och lämna den och lite annat
stuff idag. Han får hänga på min dörr för jag pratar inte med honom annat
än via mail eller sms när det är nödvändigt. Men till saken hör ju också att
jag bad honom leta efter min fina kuvertväska, och det har han gjort nu tydligen
men han hittar den inte. Grejen är att det är bara hos honom den kan vara
eftersom jag både frågat exet och letat överallt här hos mig. Han har säkert
gett bort den*grrr* Mongo! Jag vill ha min fina väska:(

Kommentarer
Postat av: issa

åh vilken typ! blir så irriterad på kompisar som lånar pengar som man inte får tillbaka. skulle aldrig kunna göra sådär!

2006-12-09 @ 19:39:43
URL: http://hallonpersika.blogg.se
Postat av: Dee

Issa: Nej, jag skulle aldrig heller kunna göra så. Jag skulle skämmas ihjäl. Men en del har ingen skam i kroppen.

2006-12-10 @ 12:42:14
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0