Klappar

80190-449

Jag har inte köpt några julklappar än. Jag vet! Men jag är alltid ute i sista
minuten. Har hänt några jular i mina tonår att jag sprungit på Åhlen's
på självaste julafton och febrilt grabbat tag i det lilla som funnits kvar.
Så hade jag inte tänkt göra i år. Men det är svårt att komma på vad man
ska köpa. Men lite har jag väl kommit på i alla fall. Har inte såå många 
jag ska köpa till, som tur är.
Pappa= Plånbok (för hans gamla har gjort sitt)
Mamma= I`ll be damned if I know. Mamma bor ju inte här så man
kan ju inte skicka vad som helst. Idag kom jag på att jag kan köpa hennes
favvofilmer, Dirty dancing och Pretty woman, men sen kom jag på att min
mamma är typ den mest otekniska människan i världen så jag tvivlar på
att även om hon har en dvd så kan hon nog inte sätta på en film. Så då 
kan jag glömma den idén. 
Bästa vännen= Vet inte riktigt här heller
Gudsonen= Han är ju bebis så nåt ska man väl komma på
Svärmor= Vill ha en ny mobil så Jeff och jag kanske går ihop och köper en.
Svärfar= Bra fråga
Jeffrey= Yeah right! Trodde du på det själv älskling? Som om jag skulle skriva
det här;) Jag vet ju att du läser min blogg. Långnäsa! 
Men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till min sötpropp i alla fall.

Om ni har några bra julklappstips så feel free att dela med er:)
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att olika typer av skönhetsprodukter är roligt att köpa till mammor, tjejkompisar etc. Härliga krämer, kroppsscruber, lyxiga duschcremér och så vidare.
Om någon är mat(lagnings)intresserad är kokböcker alltid en hit, och jag brukar kombinera kokböcker med ex. något ätbart, t.ex. kryddor, oljor osv.
Till bebisar funkar alltid kläder, nallar och andra gosiga saker. Eller leksaker med starka färger som låter och blinkar :)

Hoppas du hittar något i julklappsdjungeln!

2006-12-12 @ 16:39:25
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Ja, sånt gillar man ju att få själv:) Inte kokböcker då;) Haha. Ja, jag har ju fått lite tips nu så jag borde ju hitta nåt. Tack:)

2006-12-12 @ 18:31:22
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0