Holy crap!

80190-456

Blogg.se funkar! Och holy crap va jag är trött. Jag har bara jobbat och
sovit dom senaste dagarna. Igår jobbade jag till klockan 23. Jag borstade
tänderna och hoppade i säng direkt när jag kom hem. För idag klockan 11
ska jag vara på plats igen. Vi håller på att få butiken i ordning och det är myycket
att göra. Jag är helt slut i både huvud och kropp. Har nån slags nackspärr eller
sträckning i nacken. Ryggen gör ont efter alla tunga lyft. Idag lär jag väl jobba
12 timmar. Och imorgon ska jag stå där och se pigg och glad ut på invigningen.
Skulle gått på bio ikväll med Jeffrey och ett gäng kompisar och sett Happy feet
men jag får ställa in eftersom jag ska jobba:( Jaja, det lugnar ju ner sig sen
och då kommer det inte vara så mycket och jag kommer inte vara en zombie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0