Flytta:(

80190-472

Det som gör humöret ännu värre är att jag håller på att flytta.
Skitkul att packa kartonger med huvudärk och noll lust. Känns
så tråkigt att flytta härifrån. Jag har bott här i två år och det har
verkligen känts som ett riktigt hem. Jag har haft flera andra hem
men när jag bodde med mitt ex så blev det aldrig fixat eller hemtrevligt.
Det här var första gången jag hade alla möbler man ska ha och inte
hade flyttkartonger stående i flera år. Sen skadar det ju inte att det är ett
gammalt hus med sekelskiftesdetaljer i lägenheten och att den ligger
på Södermalm. Jag kommer verkligen sakna söder. Jag älskar att bo här.
Nära till allt. Man blir verkligen bortskämd av att bo i stan. Men det visste jag
att jag skulle bli redan när jag flyttade in. Men jag får vara glad för dom två åren
jag bodde här i alla fall. Inte många andrahandskontrakt i stan som är så långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0