Aahh nuts!

80190-432

Blogg.se sög hundhår igår!! Jag fick ju svår abstinens. Haha, vilken datanörd
jag är. Jag sitter och mumsar på Wasabinötter. Yummi. Men staaarkt ibland.
Igår var min sista dag på praktiken/arbetsträningen. Idag var min första dag som
anställd:) Yay me!! Känns jättekul att ha ett (eller snarare två) jobb igen.
Som sagt 4 år sen jag var anställd senast. Gick till AF idag, för jag var tvungen
att anmäla mig för att a-kassa och sånt ska funka om det behövs.
Kvinnan där sa Då är du arbetslös från och med idag då. Nääähääää, jag är
anställd från och med idag sa jag malligt hihi.
Var på mitt andra jobb för första gången idag. Zooaffären är under
konstruktion så det blev till att bära in saker och fixa. Men mest var jag inne på
dagiset och gosade vovve:)Tv 4:s Lattjo Lajban ska filma där idag.
Vovvarna ska gå "Luciatåg" Kommer vara små tomtar, pepparkaksgubbar,
 tärnor och en lucia. Dom var såå söta.


Kommentarer
Postat av: Emilee

Blev också knäpp på blogg.se igår. haha, man blir så sur när det inte fungerar :)

2006-12-07 @ 16:29:21
URL: http://emilee.blogg.se
Postat av: Dee

Emilee: Sjukt att man blir så knäpp bara för att ens blogg inte funkar haha, men är man beroende så är man;)

2006-12-07 @ 17:28:02
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0