Tråkiga tisdag

80190-166

Herregud vilket väder det var igår! Jag, bästa vännen L och lilla
S blev fast i Västermalmsgallerian i ett par timmar medans
regnet öste ner och åskan mullrade. Det var översvämmning
på väg ner mot tunnelbanan, helt sjukt. Vi var något frustrerade
efter ett tag med tanke på att Västermalmsgallerian är ju inte jättestor
direkt, så när vi hade sett allt tre gånger så ville vi bara hem.
Men vi hade inget val så vi fick sätta oss och fika. När det till
slut lättade upp så sprang vi snabbt hem till L. Då började det
att ösregna igen. Men vi hann in innan vi blev  allt för blöta.
Med en trött liten S som inte hade sovit mer än en halvtimme. För det är
ju myyycket mer spännande att titta på alla människor och saker
än att sova. Han somnade till i babybjörnen. Hur söt var han inte då?
När vi kom in fick han mellanmål och sen skulle L försöka få honom att sova.
Det gjorde han i tjugo minuter ungefär*suck*
Den där ungen skulle helst aldrig sova om han fick välja.
L hade fått sova tre timmar natten innan så hon gick på reservkrafter.
Men hon tyckte det var skönt att jag var där och lekte med S och böt blöjor.
Inte lätt att vara mamma. Men hon är bästa mamman:)

Idag är ju inte vädret så roligt heller. Vet inte vad jag ska hitta på. Känner inte
för mycket. Ska ta en dusch och se om jag känner mig bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0