Torsdag

    Bagel med laxröra och Vanilla latte

Linne  HM
Top  Bik bok
Jeans   Fornarina (Inte dom på bilden)

Idag hade jag ingen fantasi alls. Vad jag än sätter på mig så känns
det blä. Är inne i en fulperiod:(
Var på AF idag och pratade med min handläggare. Det var smått kaos
förra veckan. Men det reddes väl upp nu. Jag vet verkligen inte vad jag ska
göra:( Mer om det sen. Jag kände mig lite nere så jag gick på stan och
åt en liten tröstlunch. Sen köpte jag lite småprylar till lägenheten. Nu är
jag inne i en "göra mysigt hemmafas" Det brukar pendla mellan det och
"shoppa kläderfasen".  Nu sitter jag med en kall cola och ska läsa bloggar.
Bloggar vidare sen.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mm, vad gott det verkar :P

2006-08-24 @ 18:58:06
URL: http://moderookie.webblogg.se/
Postat av: Dee

Kitty: Ja, det var riktigt mumsigt. Fast latten var sådär. Coffe cup är bäst på Vanilla latte;)

2006-08-24 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0