Tisdagsnöje



Det här är vad jag ska roa mig med nu på kvällen.
Städa kylskåpet. Whiiiie, va kul...NOT. Men det måste
göras ibland. Skulle behöva rensa lite i garderoben
också men jag tror det får vänta tills i morgon. Jag
hatar the lack of space när det kommer till garderober
i min lägenhet. Bor ju litet och sen min älskling började
lämna lite kläder här så blev det ännu mindre plats.
Inte för att jag klagar på det, det är självklart att han måste
ha lite kläder här. Men det skulle vara trevligt med mer utrymme
att ha kläder. Om jag skulle säga det till honom så skulle
han säkert säga "Men i min lägenhet kommer det finnas mer
plats" och le förhoppningsfullt. Han har en lägenhet som han hyr ut
men han ska ta tillbaka den nu eftersom hans hyresgäster
fått 1-handskontrakt. Så sötnosen har frågat om jag skulle
vilja flytta ihop med honom. Mycket tankar där. Vi har ju inte varit
tillsammans såå länge(fast det är väl inget som säger att man måste)
Dessutom är jag ju lite försiktig. Jag och mitt ex var tillsammans i 9 år.
Vi bodde ihop i 8. Jag hann dessutom aldrig bo ensam heller så det här
är första gången jag gör det. Första året efter det tog slut bodde jag hos en
kompis, men nu har jag bott ensam i 1½ år. Och jag har trivts med det.
Känns skönt att ha sitt eget krypin. Men visst kan man sakna att bo tillsammans
med den man tycker om. Jaja, jag har kontrakt på den här lägenheten tills
december så jag har ju lite tid på mig att bestämma mig. Gud, va jag babblar.
Försök till att undvika städningen av kylskåpet anyone? Haha.
På med handskarna nu och sätt fart! See ya later;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan inte vänta på att jag ska få bo tillsammans med Jens, men jag har i och för sig aldrig varit sambo, jag har bott själv sedan jag var 18 år så jag kan den biten :)

2006-08-02 @ 12:36:34
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Dee

Sandra: Ja, men då så. Då är det bara att go for it ju;)

2006-08-02 @ 14:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0