Sleepy sunday



Idag blir det tacos*mums* Var länge sen jag åt det så det ska
bli gott. Jag och Jeffrey ska mumsa och bara umgås. Vi har inte
umgåtts så mycket dom senaste dagarna. Han jobbar, tränar och
har matcher+ att han roat en barndomsvän som är här på besök
från Kanada. Han är helt slut stackaren. Ligger och sover nu. Jag
ska sätta igång med maten snart och väcka honom.
Själv däckade jag helt igår kväll när jag kom hem efter att gullat med
gudsonen hela dan. Jag kom hem och läste lite bloggar, åt några
mackor, kollade på tv. Sen minns jag inget mer. Förräns jag vaknade
klockan kvart i sex i morse. Med tv:n på, lampor tända, sminket fortfarande
på och inte hade jag borstat tänderna heller*yikes* Jag stapplade upp på toa
men sen slängde jag mig i sängen igen och somnade om. Helt otroligt.
Väcktes av en inte allt för road Tweety som var sur för att hennes mat var slut.

Imorgon ska jag umgås med lilla gudsonen igen:) L:s man är bortrest
så jag avlastar henne lite. Det är ju mycket jobb med bebisar. Tänk hur
slut jag var efter bara åtta timmar med honom. Hur slut måste inte hon vara
som har honom jämt? Hon sover typ 4 timmar per natt bara! Ja, herregud
hur ska man klara av det där den dag man blir mamma? I´m impressed.

Nej, nu är det dags att laga mat. Have a nice evening y'all.

Uppdatering: Min lilla köksassistent hihi

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

oj, hur gammal är han nu igen? 4 timmar/natt är ju inte i närheten av hur mkt man borde få sova...

2006-08-21 @ 20:46:26
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn. Han är 6 månader nu. Han håller på att få tänder så det kan ju vara det också, men i och för sig har hon inte sovit mer än så sen han föddes:(

2006-08-21 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0