Money honey



Yes! En killkompis som jag sagt upp bekantskapen med mer eller mindre
(han var hopplöst kär i mig och yadi yada, it´s a long story, ska bespara er den)
har varit skyldig mig pengar  ett bra tag. Jag har uppehållit lite mailkontakt bara
för att ha koll på mina pengar. Nu äntligen så har han lyckats sälja sin bil så på
måndag får jag dom:) 12.400 rakt in på kontot. Sparkontot that is.
Det var där dom  kom ifrån från början så det är där dom hamnar igen.
Ett problem mindre som jag slipper gå och oroa mig för.
Var försiktiga med att låna ut pengar people. Låna bara ut till dom ni verkligen kan lita på.

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

vilken tur! jag tycker det är såå trist att man inte kan lita på folk, jag menar varför ska man alltid behöva anstränga sig för att få tillbaka vad man lånat ut? själv är jag jättenoga att betala tillbaka så fort jag har möjlighet de ggr jag lånar pengar av någon, det är liksom så självklart tycker jag!

2006-08-03 @ 10:34:03
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Dee

Jocelyn: Precis! Samma här. Det är ju en hederssak liksom. Fattar inte att folk inte skäms.

2006-08-03 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0