Dagens skörd

80190-158

Var och shoppade lite. Idag var jag inte lika duktig. Men det är ju rea överallt
så det blir ju inga stora summor.*tittar upp i taket och visslar*
På Indiska fyndade jag lilla lyktan och fruktskålen. Jag betalade endast
79 kronor för båda sakerna. Inte så blodigt va?;) Blommorna (vad heter dom
här blommorna förresten? Har aldrig tänkt på det) gav jag tio kronor buketten för.
Sen var jag ju tvungen att smita in på Hemtex igen för jag bara måste ha små
matchande handdukar till badlakanen som jag fyndade igår. Jeffrey blev
överförtjust i badlakanen och gick själv till Hemtex och köpte två till. Sötnosen:)

Uppdatering: Gladiolus heter blommorna:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den lyktan från Indiska är jättefin!

2006-08-23 @ 11:51:26
URL: http://dauphine.blogg.se
Postat av: Dee

Camilla: Ja, och skenet blir jättemysigt:)

2006-08-23 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0