Ännu en parfym



Jag är en parfymjunkie, I know;) Men jag kunde inte låta bli
att klicka hem det här setet från Eleven. Man får ju passa på
nu till jul som sagt, när det är billigt. Jag köpte ju den här parfymen
i somras eller höstas men det var Heat och inte Heat Rush, och den
gillade jag inte så den gav jag till svärmor. Den här gillar jag bättre.
Nu får jag väl lugna mig med parfymer ett tag, även fast jag skulle
kunna köpa nya hela tiden;) Jag har ju en hel del om man säger så.
Men man kan aldrig ha för många parfymer right? Hihi.

Kommentarer
Postat av: Pati

Bra sida, bra priser, alla parfymer finns där ;) http://www.escentual.com/fragrance/

2012-02-02 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0