Nätdejta



Jag kommer ihåg när det var ovanligt och nästan pinsamt att
nämna dating på nätet. Nu för tiden är det ingen som
höjer på ögonbrynen när man nämner nätdejting. Jag är ju
personligen en solskenshistoria när det gäller nätdejting;) 6 år
senare är vi fortfarande tillsammans, fem år som sambos och
snart tre veckor som förlovade;) Det finns ju en hel uppsjö med
dejtingsidor, den vanligaste och första? är väl SprayDate. Jag har
personligen inte varit medlem där eller på nån annan sajt, jag träffade
min prins på en vanlig community. Hade det varit förr skulle jag nog inte
kunnat tänka mig att bli medlem på nån dejtingsida, men nu om
jag var singel skulle jag absolut kunna tänka mig att prova på.  Jag har
hört många som träffat sin drömprins/prinsessa genom dejtingsidor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0