French pedi



Var lite spontan och ringde och bokade in en Fransk fotvård
Luisas Feet and Nails. Har hört lite blandat om det stället.
Jag tycker dom var trevliga där, kvinnan som fixade mina
fötter hade lite svårt med svenskan men när vi pratade
engelska så gick det lättare. Kan man inte engelska eller
är mindre bra på det så kan det ju vara lite negativt. För man
vill ju få fram vad man vill och kunna kommunicera med
personalen. Det fanns i och för sig en tjej till där och hon pratade
perfekt svenska. All and all så var det bra. Man sitter i en massage-
fåtölj vilket är väldigt skönt:) Sen fick jag bubbelbad för fötterna,
hon filade och fixade på mina förhårdnader. Fast hon sa att jag
hade väldigt mjuka fötter redan. Sen klippte hon naglar och fixade
med nagelband. Gjorde en fotpeeling som var väldigt skönt:) Sen
masserade hon och det var också jätteskönt:D Sen målade hon
naglarna. Jag valde fransk. Jag sa till att jag inte ville ha för bred
kant, tycker det är fult, ser ut som man har långa tånaglar då. Blä!
Men hon gjorde dom smala som bilden ovanför. Nåt som var negativt
var att ungefär 20 minuter av tiden gick åt att sitta i en fläktmaskin 
och låta lacket torka. Mina fötter känns lena och sköna, lacket är helt
ok. Skulle kanske inte säga att det var värt 400 kronor. I och för sig
så är det väl svårt att tycka det efter att ha varit i thailand, där jag
betalade 40 kronor för fotvård;)




En sån här sitter man i:)

Kommentarer
Postat av: Linda



Hittade den salongen tack vare Ebba von Sydow http://blogg.svt.se/ebba/2011/06/har-snackar-vi-lyx/#comments

, är jätte nöjd med deras priser, tror inte man hittar billigare och den kvalité på behandlingen.



det finns andra salonger med samma koncept men jag tycker personalen är slarvig och det ska gå fort.



Luisas Feet and Nails verkligen skrubbade och masserade oc hjälpte mig med mina förhårdnader.



2011-08-09 @ 23:23:05
Postat av: Dee

Linda: Kul att du är nöjd:)

2011-08-10 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0