Just keep swimming



Sitter och fryser rumpan av mig på jobbet:( Det är såå kallt här.
Det är en lokal på 250 kvadrat så den är svår att få riktigt varm.
Jag sitter med en tjock tröja och halsduk på mig, skulle vilja ha vantar
också för mina fingrar är iskalla. Chefen är på semester så det är jag
som får hålla i trådarna i en vecka. Kom in tidigt för en leverans skulle
komma. Den har kommit så jag skulle kunna åka hem men då ringde
TNT och skulle komma med en leverans. Dum som jag var så frågade
jag inte om dom skulle komma idag eller imorgon. Och dom kommer
mellan 11 och 14 så jag får sitta här tills 14. Ringde och skulle fråga om
dom tänkte komma idag eller imorgon men jag hade inget fraktsedelnummer
så hon kunde inte hjälpa mig. Bara sitta och vänta och se då;) Tänkte ta
en kopp kaffe medans jag väntar, jag brukar aldrig dricka kaffe på jobbet
för det finns aldrig mjölk eller socker men jag tog med mig det idag. Men
det hjälpte ju inte för fy fan vilket äckligt kaffe vi har här. Vet inte om det
är Löfbergs lila eller nåt men äckligt smakade det, så jag hällde ut det haha.
Väntar tills jag kommer hem och får mitt goda kaffe med skummad mjölk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0