Hair cut



Var och klippte mig idag. Svimma inte men det var tio månader
sen jag klippte mig:O Pinsamt värre:/ Men tiden har bara runnit
iväg liksom. Frisören kunde inte tro att det var så länge sen, hon
sa; Du gör inpackningar ofta va? Och det gör jag, och tur är väl
det. Vem vet hur mitt hår skulle sett ut annars;) Jag brukar ju klippa
etapper men jag har tröttnat lite på det och jag vill spara ut håret
också så istället för att klippa etapper som börjar vid hakan så
klippte jag bara topparna. Vilket innebär att jag fortfarande har
etapper men inte lika korta. Skulle vilja göra nåt annorlunda
och drastiskt med mitt hår men det lär väl aldrig hända;) Skönt
i alla fall att ha nyklippt fräscht hår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0