Färgat håret



Har samma färg nu som Cheryl Cole har på bilden


Jag tänkte färga håret för första gången på
jättelänge. Är ganska nöjd med min egen färg men
den kändes lite dassig och dessutom har jag några
"ljusa" ;) hårstrån som jag retar mig på. Så jag ville
bara fördjupa min egen färg lite. Så jag köpte Chocolate.
Men nu har jag brunrött hår:( Så vitt jag vet så är choklad
inte rött! Det känns som att jag alltid får massa rött i mitt
hår när jag färgar det. Suck! Funderar på om jag ska gå
till en salong och fixa det som jag vill för jag vill inte ha
den här färgen.


Kommentarer
Postat av: Kiqi

tirst att inte bli nöjd =( Kör frisören en gång, så det blir som du vill! Kram

2011-12-05 @ 23:09:03
URL: http://babymama-2009.blogspot.com
Postat av: Dee

Kiqi: Ja, jag funderar starkt på att göra det. Kram

2011-12-08 @ 13:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0