Daisy by Marc Jacobs



Gav mig själv en sen julklapp igår;) Jag var sugen på det här setet redan
innan jul men vilken tur att jag väntade. Det kostade 649. Men nu efter jul
fick jag ge bara 325:) En parfym 50 ml, en duschcreme 75 ml och en body
lotion 75 ml. Men den var slut nästan överallt. Jag gick in på Åhlens hemsida
och det stod att den kanske! fanns i fyra butiker. Jag åkte till min närmaste
och där var den slut. Så jag ringde till näst närmaste och där hade dom en!
kvar så jag bad dom lägga undan den och så åkte jag dirkekt och köpte den.
Yay! Det är ju nu till jul man ska passa på att köpa parfym, när det är billigare.
Jag är ju en parfym maniac. I looove perfumes;) Jag vill ha nya jämt. Och jag
är en sån som inte kan använda samma parfym varje dag år ut och år in. Jag
väljer varje dag efter vad jag känner för. Står och nosar på typ alla mina parfymer
innan jag bestämmer mig. Daisy ska jag använda idag hade jag tänkt:)


Daisy är strålande och förtrollande. Det är en sprudlande blommig bukett med
en fräsch, livfull kant. Doften öppnar med hallon, violblad och grapefrukt för att
övergå till viol, jasmin och gardenia. Doften avslutas med en bas av vanilj, mysk
och vita träslag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra val! :)

Jag har nyss köpt Clean Shower Fresh och Clean Skin, två helt olika parfymer. Tröttnar fort på parfymer så snart har jag nog köpt lite nytt igen, haha.



Gott Nytt År!

2011-12-31 @ 12:54:51
URL: http://givetjavlavis.wordpress.com
Postat av: Dee

Lina: :) Jag har Clean Shower fresh, den är perfekt när man inte vill ha nåt för tungt eller "parfymigt" ;) Och Skin luktar också gott. Gott Nytt År! Kram

2011-12-31 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0