Cross my heart and hope to die







Inte dom bästa bilderna men you get the picture;)
Beställde dom små korsörhängena och korsringen från JFR.se.
Och det stora korsörhänget från Cocoo.se. Cocoo är ju bäst
på allt som vanligt, man får snabb leverans, fri frakt och inga
extra avgifter. Dessutom får man alltid ett visitkort med ett
handskrivet Tack "ditt namn". Bra service:) JFR däremot får
ett fett minus pga av lång leveranstid och mindre bra service.
Det stod att det skulle ta mellan 2-14 dagar pga av många ordrar.
Det tog lite över tre veckor innan jag fick min beställning. Och
dom hörde inte av sig och informerade eller bad om ursäkt. Jag
hörde däremot av mig tre ggr. Mailade två ggr och pratade med 
dom via live supporten en gång. Ett mail svarade dom aldrig på.
Dom skickade med en liten ring. Antar att det skulle vara för att
jag fick vänta? Den var inte speciellt fin och den var pytteliten.
Men det är väl tanken som räknas;) All and all så är jag nöjd med
mina smycken i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0