Sjuk

Blä, jag är sjuk:( I förrgår natt så hade jag lite rethosta men inte
så farligt, vaknade och lät som en kråka bara. Sen under dagen
igår kände jag ingenting men ju längre dan gick så började jag
känna mig trött och skrovlig i halsen. Lagom till kvällen hade jag
rejält ont i halsen och lite feber. Natten var värst, tror inte jag sov
mer än en kvart på hela natten, varje gång jag skulle svälja så
vaknade jag. Nu på morgonen så gick jag upp och krossade en
alvedon och drack och hoppades på det bästa. Som tur var så
gick smärtan bort nästan helt och hållet. Jag sov till tolv, det
behövdes verkligen. Känner att smärtan är på väg tillbaka så
jag får väl ta en tablett till snart. Fan, jag som inte varit sjuk på
hela vintern.

Kommentarer
Postat av: Tjej

Hej, läste att du tagit bort födelsemärke som förändrats för länge sen. Jag gjorde samma sak idag - det hade fått en svart/mörk prick i det annars bruna märket. Det var litet men tog bort ändå. Nu väntar jag på svar och jag är verkligen rädd och orolig.



Så jag tänkte höra med dig hur det gått? Vad fick du för svar? Och hur var din förändring och hur stort var märket och placering? Osv.



Tack!

2010-02-23 @ 18:53:48
Postat av: Tjej

Tack för ditt svar :) Skönt att det var så bra besked för dig!



Jag ska försöka att inte tänka på det här nu. Håll gärna tummarna, jag hoppas inget hellre än att jag får bra besked om att det inte var något!



Kram!

2010-02-23 @ 21:00:01
Postat av: Dee

Tjej: Hej:) Förstår att du är orolig, det går ju inte att undvika men försök att inte ta ut nåt dåligt i förväg. Jag har tagit bort så många som tre stycken faktiskt (ska ta bort ett fjärde snart men det är av kosmetisk anledning). Ett på ryggen och ett som satt på midjan, båda dom var små(ungefär tre mm i omkrets) och svarta, det visade sig inte vara nåt farligt. Det senaste jag tog bort hade jag på magen, det var ett brunt som blivit mörkare i kanterna, det var ungefär en halv cm i omkrets. Även det var det ingen fara med. Som jag sa

försök att inte måla fan på väggen innan du får svar. Lycka till. Kram

2010-02-23 @ 21:01:44
Postat av: Dee

Tjej: Ska absolut hålla tummarna för dig. Tänk positivt:) Kram!

2010-02-23 @ 21:02:55
Postat av: Catwalkqueen

hahah vilken tur! =D

2010-02-24 @ 15:00:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0