Inga barn på gymmet tack!



Idag hade en kvinna sin son med sig på gymmet.
Desssutom inne på tjejgymmet. Han var väl runt
7, 8 år typ. Hade han varit lugn och behärskad så
hade det varit en sak men det här var såklart en
Dampunge. Han skulle prova massa saker. Han
sprang skitsnabbt på löpbandet så det lät i hela
salen. Han cyklade snabbt och högljutt. Han gick
på crosstrainern snabbt och högljutt. Han pratade
högt. Han tog yogabollen och studsade den runt
hela salen så det ekade. Jag hade lust att kick his
little adhd ass till slut men det gjorde jag såklart inte;)
Jag vill ha något så när lugn och ro när jag tränar
i alla fall. So no kids in the gym please.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det borde/är(?) förbjudet med barn i gymmet. De kan ju skada sig och de stör ju verkligen de som tränar! Du borde ha sagt til i receptionen. Barn kan vara så jäkla jobbiga!

2009-10-24 @ 11:52:20
Postat av: Dee

Sandra: Ja, jag tror det är förbjudet och jag borde sagt till. Jaa, dom kan vara skitjobbiga;)

2009-10-26 @ 19:31:32
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0