Dont speak



Min mamma fyllde 60 i torsdags. Jag har ju inte pratat med henne
på två år snart. Vi har bara skrivit några brev till varann. Vi har
inte setts på fem år. Jag kände att jag kanske borde ringt i torsdags
men en del av mig ville inte. Jag har funderat på att ta upp kontakten
igen (på mina villkor) men jag kände att just på hennes födelsedag
var inte den rätta dagen. Kändes som det skulle bli krystat.
Jag blommograferade i alla fall en stor fin bukett med ett fint
meddelande. Jag ringer henne när jag är redo.

Min mamma är alkoholist för er som inte vet.

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Det var fint gjort tycker jag! Och alldeles tillräckligt.



Kram

2009-10-07 @ 00:35:24
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Dee

Kiqi: :) Kram

2009-10-07 @ 10:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0