Runda



Vi hade en trevlig kväll igår:) Vi började på Medborgarplatsen
på uteservering. Det var fullt på Snaps men på serveringen brevid
lyckades vi hitta ett hörn. Efter en cider (cola för mig) så drog vi
vidare till ett annat ställe där vi delade på en tallrik quesadillas
som inte var nån höjdare. Jag lagade quesadillas själv häromdan
som var mycket godare. Men jag drack en jättegod alkoholfri drink
där i alla fall. Efter det drog vi vidare ännu en gång för vi var fortfarande
hungriga. Så vi gick till ett annat ställe vid st:eriksplan där vi beställde
delicious potatisklyftor med aioli och chilibearnais. Yum! Kom inte
hem så sent men det var lagom. Jeffrey hade grabbkväll med guitar
hero och poker hos en kompis och kom inte hem förräns halv fem
då låg jag utslagen på soffan som en liten gris;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0