Slow sunday



Vi hade jättetrevligt igår. Vi mumsade massa godis och
tittade på Robinson. Helt ok men jag tror inte jag kommer
följa det. Efter vi följt Hibo till tunnelbanan så gick vi upp
en sväng till Landing och snackade lite skit. Han skulle
ut som vanligt men Jeffrey och jag beslöt oss för att gå hem
och lägga oss. Just nu är Jeff och tittar på sin kusin som
spelar match. Jeff är lite av hans manager;) Han vill fixa
a good deal åt honom och det är ju bra. Min hubby har lagt
sin egen fotbollskarriär på hyllan och vill ägna sig helhjärtat
åt sina studier och det är ju också bra:) Själv sitter jag här och
är skittrött ( vad ovanligt) Men ska hoppa in i duschen (och bli
ännu tröttare) och fräscha till mig lite och sen försöka göra
nån nytta.

Kommentarer
Postat av: Zubeyda

sv: lr hur! :)

2009-03-22 @ 14:31:12
URL: http://beyda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0