Nytt i bokhyllan



Fick mina tre böcker för 99 jag beställde på Bokus. Plus att jag köpte
en bok i affären. Den jag köpte i affären var 14 år till salu. Handlar om
en tjej i sverige som efter en våldtäkt börjar att prostituera sig. Den var helt ok.
Hemsk. Dom jag köpte på Bokus var Att älska som en porrstjärna av Jenna
Jameson. Där får man läsa allt om hur hon hamnade i branschen.
Den har jag börjat läsa idag och den är intressant. Den andra boken heter
När ingen ser och handlar om en pojke som blir utnyttjad av sin pappa.
Tredje boken heter Skändad och handlar om en flicka i Senegal som blir
könsstympad och sen tvingad till giftermål och om hennes liv i Paris.
Bara hemska böcker jag valt, usch. Vad är det med oss tjejer som gör att
vi måste läsa om andras hemska öden? Alla dessa böcker är baserade
på verkliga händelser:(

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Jag är väldigt osäker om hela Organic Surge-serien ska bort, frågade inte så mycket, tror jag var i chocktillstånd haha. ;)

2009-07-14 @ 23:21:57
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0