And it goes on..

image1302

Kom ju på att jag måste ha matlåda till imorgon så jag måste laga nåt.
Oooorka! Men eftersom vi är fattigare än kyrkråttor så kan jag inte köpa
nåt färdigt utan får snällt stå och laga nåt*suck* Jag är ju ingen Jaime
Oliver i köket som sagt så det blir som det blir. Jag tyckte jag lyckades
ganska bra förra veckan när jag lagade baconlindade kycklingklubbor
i ugn med fetaost, egengjord timjansås och ris. Men my love åt en klubba
så jag tar det som att det var sådär hihi. Jaja, men nu måste jag laga
nåt till imorgon. Jag klarar ju att äta min egen mat, min fining får väl
pina i sig det eller gå till sin mamma och få nåt gott;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0