Why bother?

image733

Det känns som jag aldrig ska få flyt i mitt liv. Jag kommer aldrig få det som jag vill.
Det är så mycket nu så jag orkar inte ens tänka. Känns som hjärnan ska
explodera ibland. Vi vet fortfarande inte vart vi ska flytta, så den 7 april är vi
hemlösa typ. Och nu ska dessutom Jeffrey provspela för Linköping. Han
åker och är borta måndag, tisdag och onsdag. Om dom vill ha honom
så kommer han att bo i linköping den mesta delen av tiden. I fotboll så
tränar dom ju typ 4 ggr i veckan+ matcher i helgen. Så vi kommer inte ses
speciellt ofta. I don´t do distansförhållande. Jag vet att jag inte klarar det.
Vissa gör det men jag är inte en av dom. När jag är kär och tillsammans
med nån så vill jag träffa den personen så ofta jag kan. Umgås, äta tillsammans,
gosa, prata och somna tillsammans. Jag blir bara ledsen och nervös om
den jag älskar är ifrån mig. Speciellt med tanke på hur "skadad" jag är från
mitt förra förhållande också, så vet jag att jag kommer få för mig alla
möjliga hemska saker. Och jag orkar inte leva under det grönögda
monstret (svartsjukan) Men samtidigt så vill jag självklart inte stå i vägen
för Jeffreys drömmar. Jag är ju glad att han får en chans inom det han
älskar. Och linköping är ju bra mycket närmare än Libyen(där han blev
erbjuden provspelning för ett tag sen) Men ändå känns det väldigt jobbigt:(

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan väl flytta med honom och umgås med mig? ;) Min pojkvän är oxå väldigt upptagen (han är trummis i 3 band) och har spelningar om helgerna. Jag har nyss flyttat till Linköping för förhållandets skull och känner inte många här så kom hit! :) Hoppas du får en bra dag! Kram

2007-03-25 @ 13:54:51
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Hihi, jo det låter trevligt;) Det är inte kul att vara i ett förhållande där pojkvännen är upptagen hela tiden, man känner sig ganska ensam ibland. Tufft av dig att flytta. Vet inte om jag skulle klara det. Tack och hoppas du också får en bra dag. Kram

2007-03-25 @ 20:38:55
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Jeff

Älskling det kommer att fixa sig, vi kommer att få all tur på vår sida snart. Jag kommer att komma hem så ofta som möjligt, vill inte heller vara utan min älskade flickvän:( Love you

2007-03-26 @ 12:12:53
Postat av: Dee

Jeff/älskling: Love you too. Mwaah!

2007-03-26 @ 21:47:15
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0