Crummy day

image739

Idag när jag vaknade så ville jag bara krypa ner under täcket igen.
Hade ångest i bröstet och gråten i halsen halva dan:( Efter att ätit
en trevlig lunch med chefen (han insisterade på att ge mig halva sin)
så åkte jag och grät lite och pratade ut hos psykologen. Ångesten
och gråtklumpen försvann efter det. Men jag känner mig fortfarande
nere. Jag hoppas verkligen att jag kan jobba på alla mina hangups
för jag orkar inte tänka negativa tankar hela tiden. Jag känner att jag
dör inuti så länge jag gör det:( Jag vill bara att allt i livet ska ordna sig.
Att jag ska bli deppfri, att jag får vara nära dom jag älskar och att det
ekonomiska fixar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0