Blue skies

image945

Så här ser himlen ut idag, inte ett moln i sikte:) Love it! Äntligen sol och värme igen.
Jag ska slänga på mig  och lägga mig på ängen här borta.
Ska bara vänta lite, jag solar aldrig när solen är som starkast.  Och ja, jag har
faktor 30 på mig också. Jag är väldigt försiktig när det gäller solen. Sen har
jag typ inga rynkor heller;) Tycker det är skrämmande med många unga tjejer
som smörjer in sig med olja och pressar i flera timmar. Dom kommer bli
otroligt rynkiga i förtid och riskerar hudcancer. Men när man är ung så tror man
att man är odödlig och tänker bara på att vara snygg för stunden.
Visste ni att Sverige ligger tvåa i Europa och fyra i hela världen när det gäller
hudcancerfall? Nåt att tänka på kanske och ta det lite försiktigt i solen.
Ok, nu ska jag sluta vara moralkärring;) But be careful out there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0