Babyface?

image975

Jag blir alltid löjligt glad över sånt här, can´t help it.
En kompis till Jeffrey som vanligtvis bor i London
är här på besök. Jag träffade honom för första gången
i förrgår. Idag när han ringde till Jeff så hade han fått
veta min ålder och var tvungen att fråga Jeff om det var
sant. "Jag trodde hon var 19!" Ok, antingen var han extra snäll
eller annars behöver han glasögon haha. Men han trodde
absolut inte att jag var så gammal som jag är:) Jag som
kände mig extra buttugly när jag träffade honom eftersom
jag var osminkad också haha. Men ibland när jag är
osminkad så kan jag se ganska ung ut i och för sig.
 (Fast inte som 19! haha)
Jaja, det är fortfarande lika kul att bli tagen för yngre
när man är en tant på 32;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0