X:mas tree

image1371

Ska det vara så svårt att hitta en tät gran?
Vi har roat oss med att köpa en gran idag. Men alla
granar är ju så taniga upptill:( Jag har inte haft gran
på säkert 15 år så det kommer bli lite kul. Fast nu
har vi tjafsat om hur den ska kläs. Jag trodde i mitt
stilla sinne att jag hade full makt över hur den skulle
kläs men tji fick jag. Jeffrey ville också vara med och
bestämma. Och vi har lite skilda åsikter. Inte mycket
men lite. Ni vet dom där tunna "trådarna" i silver eller
guld man brukar slänga på granen? (Bra förklaring
jag vet;) Han vill ha såna. Jag: Hate them! Jag tycker
det är skitfult. Jag är mer för den amerikanska stilen
på julgran, gillar inte svenska stilen. Men som sagt,
det är ju hans hem och gran också så jag får väl ge
med mig.

 Mardrömsgran

      My kind of trees:)

Kommentarer
Postat av: Niggarette

Ja vet ja fullkomligt avgudar amerikanska julgranar. Vacker dekorerade men grejen är ju att de ofta får proffs hjälp som klär granen åt dom så vi får nog allt ta o hitta en sådan service här i svea. Men er gran blir nog så fin så=) Goood Jul och Gott Nytt år//Mina

2007-12-23 @ 21:11:48
Postat av: Mrs Mulatt

God Jul!

2007-12-24 @ 10:44:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Niggarette: Jo, så är det ju men my oh my va fina dom är*drömmer*;) God Jul och Gott Nytt år! Kram

Mrs Mulatt: God Jul! Kram

2007-12-24 @ 14:46:30
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0