Lista

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, alldeles för ofta
Gnälla: All the time, måste sluta upp med det
Skrika: Jag är bra på att skrika när jag blir arg
Sova: Ja, men inte lika bra som jag brukat:(
Ha ångest: Det händer ja
Ta mediciner du inte borde ta: Verkligen inte
Vilja dö: Jag är livrädd för döden
Drömma mardrömmar: Ibland
Ta droger: Aldrig i livet! Hatar droger!
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda utan att försöka haha
Klä dig i svart: Yup
Gå till kyrkan: Om det är bröllop eller dop
Gå i skolan: Nej, det var länge sen
Röka: No no
Ljuga: Nån liten vit lögn ibland kanske
Hata folk: Ja
Lita på folk: Jag har väldigt svårt att lita på folk

VEM :

Saknar du: Jeffrey som är i Halmstad
Vill du döda: Ja, vissa vidriga människor som pedofiler och djurplågare
Rörde dig sist: Tweety och Pookie
Vill du slå: Mig själv för jag spillde kaffe på mattan;)
Vill du kittla: Jeffrey
Kramade du sist: Jeff
Vill du prata med: Linda
Skrek du på sist: Mig själv
Vill du vara som: Mig själv med några förbättringar
Sårade dig sist: Mamma
Vill du bli galet full med: Dricker inte alkohol
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina små birdies och Älskling
Fick du sms från senast: Sweetiepie
Ringde dig senast: Jeffrey
Är vackrast på jorden: MIna tre älsklingar
Älskar du mest: Samma svar som ovan:)

HAR DU :
För många vänner: Nej, några få nära
Förföljelsemani: Nope
Tvångstankar: Yup
Någon annan psykisk sjukdom: Panikångest har jag lidit av:(
Någon fysisk sjukdom: Lite förkyld just nu
Någon skada: Ett sår på min häl
Färgat håret: Jajjemen
Brutit några ben: Vänstra smalbenet, på två ställen
Några piercings: Bara öronen
Egen dator: Yup, Acer laptop.
Bra självförtroende: Ibland men för det mesta nej
Kysst någon: Öh, ja
Köpt kondomer: Ja
Tagit nakenbilder: Sure have;)
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nej, inte än
Bjudit ut någon: Nej, inte min grej haha
Varit kär: Är det nu
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja, när jag var yngre och dummare
Lämnat landet: Har hänt ja, men jag vill resa mer
Rymt hemifrån: Rymde till klädkammaren en gång när jag var liten
Tuttat eld på nått: Yes
Gjort något olagligt: Ja

HUR :
Går du: Som en kvinna;)
Springer du: Som en man haha
Svarar du i telefonen: Hallå eller Denise
Fördriver du tiden: För mycket tid framför datorn och tv:n
Mycket pengar har du: Not enough
Tjänar du pengar:  Jobbar på Abc Medical
Ofta bäddar du sängen: Every day
Ofta diskar du: Varje dag
Många stör du dig på: För många hihi
Ofta träffar du din familj: Pappa en eller ett par ggr i månaden, mamma
har jag inte träffat på två år snart.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Nej:(
På Gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ja, det tror jag, men det finns säkert
folk som ogillar mig också.
På ett liv efter detta: Skulle ju vara bra men nej
Att fiskar kan tänka: Självklart
Att du kommer leva länge: Nej

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Once you go black you never go back;) haha
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Both please
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik ibland, tystnad ibland
Bok eller film: Älskar båda

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Jag snor denna.. äääälskar listor!

2007-08-03 @ 12:56:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs. Mulatt: Sno på du;) Ja, det är kul med listor.

2007-08-03 @ 13:39:17
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Lina

En till som kidnappar denna - listälskare som jag är :)

2007-08-03 @ 13:59:13
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Jag kidnappade den själv, så go ahead;)

2007-08-03 @ 14:01:02
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0