Upp i rök?

image780

Appropå spårlöst försvunnen så kan jag för mitt
liv inte hitta min dosa till internetbanken. Jag har
letat överallt men den finns bara inte. Så jäkla
annoying. Kan saker bara gå upp i rök? Kan dom
få ben och gå iväg? Jag hade den för ett par dagar
sen men nu..missing in action. Jag blev så förbannad
igår när jag letade att jag fick ont i huvudet. Det är så
frustrerande när saker bara försvinner. och jag hatar
att leta efter saker(fråga Jeffrey;) Jaja, dyker den inte
upp genom ett mirakel så får jag väl snällt gå till banken
och skaffa en ny. Det kostar ju också. Och när jag väl
gjort det så slår jag vad om att den gamla dosan dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0