Utmaning

Blev utmanad av Lina :)

En bok som förändrade ditt liv? Har inte läst den boken än. Kan ju hoppas på Självkänsla nu!

En bok du läst mer än en gång? Typ alla av Jackie Collins. Hihi

En bok du skulle vilja ha med dig till en öde ö? En överlevnadsbok skulle sitta fint

En bok som fick dig att skratta? Hmm, ingen jag kan komma på

En bok som fick dig att gråta? Kan inte komma på nån där heller

En bok du önskar hade skrivits? En bästsäljare av mig;) Har flera påbörjade projekt
.
En bok som inte borde skrivits? Mein Kampf av Hitler

En bok du läser just nu? Självkänsla nu!

En bok du tänker läsa? Djävulen bär Prada ligger och väntar. Och Kvinnor som tänker för mycket och Att ta sig upp när man är nere är snart i min ägo


Kommentarer
Postat av: Lina

Att ta sig upp när man är nere har jag läst. Den är också en riktigt bra bok!
Hoppas att du gillar den när du påbörjar den senare :)

2006-11-15 @ 13:04:35
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Kul att höra:) Det gör jag säkert.

2006-11-15 @ 13:54:44
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0