Skärp

Jag har kommit på att jag inte använt skärp på
länge. I höstas och vintras använde jag det flitigt.
Mina två favvisar som jag använde mest känns som
dom blivit omoderna nu. Flätat är väl inte så hot längre?


Svarta från MQ
Svartbruna från HM tror jag


Sen kom jag ju på att jag har två nya som jag knappt
använt. Det bruna har jag använt en gång och det svarta
har jag inte invigt än. Jag får kolla igenom garderoben och
sätta ihop några outfits som passar med dom nya skärpen.


Bruna från HM
Svarta från Asos

Kommentarer
Postat av: Ally

Tycker du ska ha dom två första om du gillar dom, även fast det kanske inte är "jättehett" längre, men midjeskärpen där var verkligen snygga, det kommer bli assnyggt tillsammans med nån cool outfit i höst!

2006-07-24 @ 21:08:42
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Dee

Ally: Ja, jag brukar känna att om man gillar det så är det bara att använda, man måste ju inte gå efter modet slaviskt jämt.
Dom får hänga med;)

2006-07-24 @ 21:14:39
Postat av: Jocelyn

jag tycker alla fyra var snygga, är dålig på att använda skärp själv men tänker alltid att jag borde när jag ser det på andra eftersom det är så snyggt!

2006-07-25 @ 22:59:16
URL: http://jocelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0