Cozy



Kvällen igår var jättetrevlig. Brorsans tjejs lasagne är utan att ljuga
den godaste jag ätit. Hon får alltid laga den till oss hihi.
Och hur söt var inte valpen på en skala?? Nio veckor gammal, svart
labrador. Det där lilla ansiktet..jag ville bara äta upp honom.
Vi gick därifrån vid tolv. Festen som Jeff så smart hade bokat in samma
kväll var en grabbkväll så jag kunde åka hem och ha en date med kudden:)
Gick inte upp alltför sent idag. Gjorde mumsig frukost med goda mackor, ägg,
kaffe och yoghurt som vi åt tillsammans. Lite senare hämtade vi sushi*yummi*
Ikväll ska älsklingen spela poker med några av grabbarna. Själv ska jag bara vara
hemma. Tänkte städa lite nu sen kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Linda

Valpar är ju så söta och speciellt labardorer! Skönt att du kunde gå hem och sova sen igår, du verkade lite trött igår i sista blogg-inlägget. :)

Angående din kommentar i min blogg: Ja jag vet inte riktigt hur jag ska tacklas med en sån här situation. Jag vet ju med mitt förnuft att man inte ska hålla det inom mig men jag vet av erfarenhet att då jag sagt att känner mig besviken, så möts man bara av oförståelse och en känsla av att jag borde ha vetat att det skulle bli såhär. Det är jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska känna nu...

Hoppas du får en mysig kväll! Jag har tänt ljus och dricker kaffe. Jag har även julpyntat lite här hemma för att få extra julmyskänsla. Hoppas du har detsamma hemma hos dig. :) Kram

2006-12-02 @ 20:29:03
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Jag vet. Det är så jobbigt att inte bli förstådd. Och då känns det som fuck it, jag säger inget. Men samtidigt när man håller det inom sig så känns det till slut som det äter upp en inifrån.
Hoppas det löser sig till det bästa i alla fall.
Ja, jag har också tänt ljus och sitter och myser. Kaffe kan jag inte dricka så här sent men jag tror jag ska ta mig en kopp te:)

2006-12-02 @ 20:52:14
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0