Badrum

80190-179

Kan ju inte bara gnälla och blogga om negativa saker idag.
Så jag slänger upp ett collage på saker i mitt badrum.
Jeffrey tycker att 4 turkosa saker på handfatet är för mycket. Jag har
en  turkos nagelborste också och ni ser lite av  turkosa lotusblomman(ljushållare)
till höger. Men jag tycker om att färgkoordinera så jag lyssnar inte;)
Herbal essences Rain forest flowers är shampoot jag provar nu.
För rengöring har jag Loréal Happyderm cleansing mousse. Lukar yummi:)
Skin tonic från Aco. Gentle scrub från Nivea, den är faktiskt Jeffreys, vet inte
om jag tål den än. Mousturising face mask från Aco.
Sen är det ett gäng av mina nagellack. Och i smarta plastbehållare har jag
massa prylar. Läppglans, nagelgrejer och sminkborstar och sånt.
Jag hade allt det i nessecärer förut men jag såg inte vad som fanns i så
jag var tvungen att ta ner dom varje gång, och såklart tappade jag alltid nåt.
I och för sig har jag en badrumsförbannelse över mig för jag tappar saker därinne
typ 3,4 gånger om dan*morr*(Fråga mitt handfat) Men med dom här behållarna
så är det mycket enklare. Finns att köpa på Åhléns för 50 kronor styck.
Självklart har jag en massa mer i mitt badrum men dom här grejerna fick
vara med den här gången.

Kommentarer
Postat av: Joline

jag gillar verkligen herbal rainforest den är grymt bra för mitt hår

2006-09-03 @ 15:49:33
URL: http://lookingforair.blogg.se
Postat av: Dee

Joline: Vet inte om den är grymt bra för Mitt hår men den luktar väldigt gott i alla fall:)

2006-09-03 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0