Bästis

Min fina bästis hörde av sig med ett meddelande igår, att hon
orkar fast hon är så dålig ens men jag är glad att hon gjorde
det för jag var så orolig hela kvällen:( Hon hade åkt på
lunginflammation stackaren. Nu är hon sjukskriven i tre veckor.
Hon har sån otur hela tiden, inte länge sen hon var sjukskriven
för allvarliga ryggproblem och inte långt efter det åkte in på
sjukhus för att hon svimmade och fick ta massa tester:( Jag
hoppas hon kryar på sig så snabbt som möjligt, och att hennes
no good husband hjälper till ordentligt nu när hon är sjuk. Jävla
idiot säger jag bara. Om inte annat så finns jag där och hjälper
henne med vad hon än behöver.

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Vilken tur att hon har en så underbar vän som du!! Fina människa <3

2011-10-30 @ 02:21:30
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Dee

Kiqi: Självklart att jag ställer upp, det är ju min bästa vän:)

2011-10-30 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0