Wtf



Här är typ jag när jag ska sätta på mig jeans haha.
Fast ändå blir det som ett brevinkast vid svanken när
jag till slut fått på mig dom:/ Jag måste skära ner på
alla onyttigheter nu. Jag är fortfarande smal, går inte
upp i vikt, men jag har fått lite överflödigt fett på mage,
höfter, lår och rumpa. Rumpa har jag alltid haft i och för
sig. Men jag trivs inte när jag nu börjat få en liten muffintop
när jag har jeans. Det är säkert ingen annan som
märker det för det syns kanske inte men jag känner
det och det känns inget bra. Så nu måste jag sluta
med onyttigheter och börja röra mig igen. Har bara
noll lust:(

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Hehe det är ingen fara att du skrev mycket, det känns bara bra när det är någon som själv har vart med om det och vet vad dom pratar om.



Ja det är verkligen de värsta jag vet, min största rädsla är ju att spy det är de som bygger upp hela min panikångest. Min psykolog säger att man inte kan få bort den helt utan att man kan känna av den lite lite gran så som du gör, man får helt enkelt ta och leva med det. Men jag har inte riktigt lärt mig de än för jag är så himla rädd. Jag har ju fått medicin nu för att dämpa ångesten och jag hade tabletter innan. Jag har inte riktigt vågat prova något än men jag ska försöka göra det nu till helgen så får vi se vart de leder.

Tack så mycket <3

2011-05-19 @ 17:47:10
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0