Heat



Jag luktade på den här häromdan. Tog med lilla "pappersstickan" och
nosade på den. Den luktade väldigt sött. Jag älskar söta parfymer men
den här var lite overwhelming kändes det som. La ner "stickan" i väskan
och glömde bort den. Tills nästa dag när jag tog upp nåt ur väskan och
kände en god doft. Då kom jag ihåg doftstickan. Och nu när jag luktade
på den luktade den helt underbart:) Fräscht, sött och inte alls så sliskigt
som precis när man sprutat parfymen. Jag ska tillbaka till en butik och
spraya den på mig för att se om jag gillar den på. Om jag gör det ska
jag definitivt göra ett inköp:D



Beyoncé Heat EdP

Beyoncé Heat öppnar upp med vaniljorkidé, neroli orpur, magnolia
och persika för att övergå till ett hjärta av kaprifolnektar och cremè
de musk. Doften avrundas med giant sequoia milkwood, tonkabönor
och amber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0